Tjänsten support ger dig tillgång till en prisvinnande support med 25 års erfarenhet av långsiktig leverans. Hos våra supporttekniker får du ett personligt bemötande med ett stort engagemang för att hjälpa dig som kund när du behöver stöd och hjälp.
Erbjudandet Support innefattar både servicedesk och andra typer av incident-/ärendehantering.
Vi har väl inarbetade processer och verktyg för att ta emot, registrera, hantera eller åtgärda och följa upp
olika typer av ärenden eller för att hantera tillgångar.
Supportfunktionen har en Servicedesk som utgör ”Single point of contact” (SPOC) både för dig som kund
och för alla användare som finns i era system.
Du kan välja dina öppettider utifrån dina behov, behöver du ha support dagtid, kvällstid eller dygnet runt.
Vi är flexibla utifrån det ni behöver.
Förutom Servicedesk och Självserviceportal kan vi även hjälpa dig att få koll på din hantering av licenser.
Läs mer under respektive tjänst.