Servicedesk

Vi har svaren dygnet runt

Servicedesk

Vår servicedesk är inget Call Center med telefonköer utan hjälper till inom en minut. Vi garanterar hög kompetensnivå och snabb service. First Line Support löser majoriteten av era ärenden direkt, vid mer komplexa ärenden så hanteras det av vår Second line support. Vi levererar support på överenskomna tjänster, plattformar och applikationer, du kan välja mellan olika nivåer för att passa din organisations behov.

 

Behöver du ha support dagtid, kvällstid eller dygnet runt, vill du ha fast pris eller löpande kostnad?
Vi är flexibla utifrån era behov och önskemål.

Larmcentral

För några av våra kunder agerar vår servicedesk även larmcentral för trygghets- och personlarm. Det gäller exemplelvis samordning av insatser vid skogsbränder där vi tillsammans med kunden kommit överens om rutiner. Ett annat exempel är vår personlamtjänst Sankt Bernard.

 

Läs mer om om våra tjänster inom fysisk säkerhet

GDM Servicedesk ger dig mervärde genom att:

✓

Vi kan hjälpa dig dygnet runt. 

✓

Vi har hög nivå på första linjens support som löser de mesta problemen direkt vid första kontakten.

✓

Bred kompetens vilket gör att vi lätt kan nischa in oss på de IT-miljöer som efterfrågas av dig som kund

✓

Du får ett personligt mottagande, ett dedikerat telefonnummer till ett dedikerat team som tar emot era ärenden.

✓

Våra supporttekniker får bra kunskap om dig som kund, era rutiner och IT-miljöer och kan snabbt hjälpa till att lösa problem i vardagen.

✓

Tjänsten kan utföras även på engelska om du har internationell verksamhet.

✓

Du har möjlighet till Chattfunktion och Självserviceportal.

✓

Du kan beställa På platssupport - Supporttekniker på plats hos dig som kund.

Marcus Molin

Marcus Molin

Tjänsteägare Support

Sundsvall

Tel: 46702326129 marcus.molin@gdm.se
Håkan Eriksson

Håkan Eriksson

Key Account Manager

Sundsvall

Tel: 46703632635 hakan.eriksson@gdm.se